Με στόχο τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Αλ. Τσίπρας στη ΔΕΘ να γίνουν περισσότερο γνωστά και κατανοητά στην κοινωνία, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ετοιμάζει εξειδικευμένη διαφημιστική καμπάνια σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και youtube • Νέος γύρος επαφών με παραγωγικούς φορείς και περιοδείες στη χώρα από τον Αλέξη Τσίπρα
Mετά το πρόγραμμα έρχεται η καμπάνια. Για όλο το επόμενο διάστημα τα όσα ανακοίνωσε από το βήμα της ΔΕΘ ο Αλέξης Τσίπρας θα λάβουν τη μορφή εξειδικευμένης διαφημιστικής καμπάνιας η οποία θα παίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο youtube, την ώρα που ετοιμάζονται εκδηλώσεις ανά την επικράτεια προκειμένου το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. να γίνει περισσότερο γνωστό στην κοινωνία, να λυθούν απορίες με την παροχή διευκρινίσεων, αλλά και να γίνουν συζητήσεις επί βασικών θεμάτων όπως η ενεργειακή κρίση και η πορεία της οικονομίας.
Την ίδια ώρα, ο Αλέξης Τσίπρας ετοιμάζεται για έναν νέο γύρο επαφών με παραγωγικούς φορείς ενόψει του επερχόμενου χειμώνα, αλλά και για περιοδείες στη χώρα προκειμένου να βρεθεί κοντά στους πολίτες. Είναι πλέον σαφές ότι η αξιωματική αντιπολίτευση κινείται σε προεκλογικούς ρυθμούς και αναμένεται να κλιμακώσει τις κινήσεις της το επόμενο διάστημα και όσο σιγά σιγά οδεύουμε προς τον χειμώνα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο πλέον και στην ηλεκτρονική διεύθυνση dikaiosinipantou.syriza.gr. Εκεί οι χρήστες του διαδικτύου με τη μέθοδο των ερωτήσεων-απαντήσεων μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. για κάθε τομέα ξεχωριστά, όπως επίσης και για τις πηγές χρηματοδότησής του.
Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι παρεμβάσεις στελεχών του κόμματος σε τηλεοπτικά πάνελ προκειμένου να γίνει περισσότερο γνωστό το πρόγραμμα στο ευρύ κοινό, ενώ παράλληλα καλούνται να αναχαιτίσουν την κυβερνητική προπαγάνδα. Χθες, μιλώντας στον AΝΤ1, η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου σημείωσε ότι πολλές από τις προτάσεις του Αλέξη Τσίπρα, ειδικά στο θέμα της ενέργειας, ακολουθούνται ήδη από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Οπως τόνισε, «η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδοτεί την αισχροκέρδεια και αρνείται να φορολογήσει τις ενεργειακές εταιρείες» και κατέληξε ότι «η δική μας δέσμευση είναι φορολόγηση των υπερκερδών τους, αποσύνδεση της τιμής του ρεύματος από το φυσικό αέριο, προσδιορισμός ποσοστού εύλογου κέρδους στο 5% και επαναφορά του δημόσιου χαρακτήρα της ΔΕΗ, του κρίσιμου πυλώνα για την παρέμβαση στην αγορά ενέργειας και τη μείωση των τιμολογίων του ρεύματος».
O εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Νάσος Ηλιόπουλος, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Σκρέκα για την ενέργεια, επικαλέστηκε τα στοιχεία της Eurostat λέγοντας πως «η τιμή του φυσικού αερίου στην Ελλάδα έχει αυξηθεί 220%, όταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι στο 62%». Οπως είπε, γι’ αυτή την κατάσταση «φταίει ξεκάθαρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το ίδιο και για το ρεύμα που έχουμε τη μεγαλύτερη αύξηση στα τιμολόγια του ρεύματος για τις επιχειρήσεις και την τρίτη μεγαλύτερη για τα νοικοκυριά. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει επιλέξει να μη χρησιμοποιήσει τα εργαλεία που έχουμε στα χέρια μας, αλλά αντίθετα να επιδοτήσει την αισχροκέρδεια», κατέληξε.