Κατηγορίες

Διευκρινήσεις σχετικά με λογαριασμούς ύδρευσης σε Πλατάνια Μάστρου Οινιαδών

Αναφορικά με εύλογη παρανόηση που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες σχετικά με λογαριασμούς κατανάλωσης ύδατος που έχουν εκδοθεί για την περιοχή Πλατάνια στη Μάστρο Οινιαδών, οφείλουμε να αποσαφηνίσουμε τα εξής:

1) Πρόκειται για μόλις οκτώ (8) μεμονωμένες περιπτώσεις και οι αυξημένοι λογαριασμοί ύδρευσης ΔΕΝ αφορούν στο σύνολο της περιοχής

2) Η λανθασμένη καταγραφή των μετρήσεων οφείλεται στο γεγονός ότι τέσσερα (4) συγκεκριμένα φρεάτια ήταν σκεπασμένα με μεγάλο όγκο άγριων χόρτων και η πρόσβαση σε αυτά δεν ήταν εφικτή

3) Η υπηρεσία έχει έλθει σε επικοινωνία με τους περισσότερους αποδέκτες των λογαριασμών και το ζήτημα έχει ήδη διευθετηθεί.

Είναι βέβαιο πως ανάλογες παρεξηγήσεις μπορεί να προκύψουν και στο μέλλον. Όταν είσαι αποφασισμένος να βάλεις σειρά και να «νοικοκυρέψεις» μια υπηρεσία, κάτι από το οποίο όλοι θα έχουν όφελος, ενδέχεται να δημιουργηθούν και τέτοιες καταστάσεις.

Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για την αναστάτωση που δημιουργήθηκε και να τονίσω ότι τόσο το προσωπικό της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης-Αποχέτευσης Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου όσο κι εγώ ο ίδιος, θα είμαστε παρόντες να αντιμετωπίσουμε και να διευθετήσουμε τυχόν μελλοντικές παρεξηγήσεις.

Όταν υπάρχει διάθεση και διάλογος, πάντα καταλήγεις σε λύσεις.

Ο Αντιπρόεδρος Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου

Γεράσιμος Πρασσάς

Αναφορικά με εύλογη παρανόηση που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες σχετικά με λογαριασμούς κατανάλωσης ύδατος που έχουν εκδοθεί για την περιοχή Πλατάνια στη Μάστρο Οινιαδών, οφείλουμε να αποσαφηνίσουμε τα εξής:

1) Πρόκειται για μόλις οκτώ (8) μεμονωμένες περιπτώσεις και οι αυξημένοι λογαριασμοί ύδρευσης ΔΕΝ αφορούν στο σύνολο της περιοχής

2) Η λανθασμένη καταγραφή των μετρήσεων οφείλεται στο γεγονός ότι τέσσερα (4) συγκεκριμένα φρεάτια ήταν σκεπασμένα με μεγάλο όγκο άγριων χόρτων και η πρόσβαση σε αυτά δεν ήταν εφικτή

3) Η υπηρεσία έχει έλθει σε επικοινωνία με τους περισσότερους αποδέκτες των λογαριασμών και το ζήτημα έχει ήδη διευθετηθεί.

Είναι βέβαιο πως ανάλογες παρεξηγήσεις μπορεί να προκύψουν και στο μέλλον. Όταν είσαι αποφασισμένος να βάλεις σειρά και να «νοικοκυρέψεις» μια υπηρεσία, κάτι από το οποίο όλοι θα έχουν όφελος, ενδέχεται να δημιουργηθούν και τέτοιες καταστάσεις.

Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για την αναστάτωση που δημιουργήθηκε και να τονίσω ότι τόσο το προσωπικό της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης-Αποχέτευσης Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου όσο κι εγώ ο ίδιος, θα είμαστε παρόντες να αντιμετωπίσουμε και να διευθετήσουμε τυχόν μελλοντικές παρεξηγήσεις.

Όταν υπάρχει διάθεση και διάλογος, πάντα καταλήγεις σε λύσεις.

Ο Αντιπρόεδρος Δ.Ε.Υ.Α. Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου

Γεράσιμος Πρασσάς

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *